Dragi colaboratori,

In continuare va prezentam un set de masuri ce vor fi luate de echipa noastra, in contextul reluarii activitatii dupa criza provocata de pandemie. Bineinteles, ne vom supune regulilor și măsurilor ce vor veni in completare din partea autorităților.

1. Mai multa flexibilitate privind rezervarile: oferirea posibilitatii de a schimba perioada sederii, permiterea efectuarii unor rezervari in avans. In cazul dorintei de anulare, oferim alternativa clientului de a primi fie banii inapoi (100% daca este in perioada corecta de anulare), fie sub forma de voucher (avans pentru rezervare viitoare)

2. Marcarea locurilor de asteptare la receptie, in restaurante, la lifturi sau in orice alt loc unde s-ar putea face aglomeratie: marcarea si delimitarea zonei de “distanta sociala recomandata”. Astfel, turistii vor sti exact unde ar trebui sa astepte pentru a fi in siguranta

3. Instalarea de covorase dezinfectante, dispozitive cu gel dezinfectant, dozatoare care dezinfecteaza manerele de la usile de acces principale si folie antimicrobiana, instalarea de dispensere touchless cu dezinfectant in receptie, restaurante, bai comunte din incinta hotelului

4.Impartirea pe serii la mic dejun (eventual pranz si cina). Vom stabili anumite intervale orare in care se poate lua masa, cu limitarea numarului de persoane ce pot opta pentru un anumit interval.

5. Suntem pregatiti pentru orice modalitate de servire a mesei (room service, catering, bufet cu servire de catre angajatii nostri a preparatelor ce nu pot fi ambalate individual, servirea meselor in intervale orare programate) pe care o vor impune Normele de functionare.

6.Maximizarea spatiului din exterior, a terasei. Dispunem de o terasa de 120 de locuri si doua restaurante: de 80, respectiv 150 de locuri care vor fi reduse la jumatate pentru implemetarea masurilor de distantare.

7. Igienizarea locului de joaca pentru copii de mai multe ori pe zi

8.Adaptarea procedurilor de curatenie in camere si spatii deschise. A se dezinfecta toate punctele de contact, cum ar fi butoane, robineti, balustrade, clante, telefoanele din camere, manere. Vom folosi nebulizator cu substanta dezinfectanta.

9. Se va intensifica curatarea camerelor pentru oaspeti utilizand si aici dezinfectanti profesionali Ecolab

10. Masuri de igiena in lifturi: diminuarea numarului de persoane ce pot fi in acelasi timp in lift, dezinfectarea de mai multe ori pe zi a acestuia etc.

11.Echipamente de protectie pentru intreg personalul: manusi, masti, eventual si combinezoane sau viziere in functie de gradul de risc/expunere.

12.Eliminarea revistelor, pliantelor, hartilor si a oricaror alte materiale printate ce ar putea contribui la raspandirea virusului.

13.Montarea unor panouri de protectie din plexiglas la receptie, intre client si receptioner, ca la vanzatorii de la supermarket.

14.Simplificarea procedurii de check in (posibilitatea implementarii unui check in online, de exemplu).

15. Se organizeaza sesiuni de training specializat pentru personal, referitoare si la igiena, pentru ca acesta sa invete sa isi asume noile proceduri care fac referire la protectia lui si a tuturor oaspetilor.

17.Elaborarea unei strategii pentru eventualitatea in care un turist va face febra si va avea simptome similare COVID.


Cu multumiri,

Conducerea Hotel Sulina International,Mamaia